torsdag 4 juli 2013

ESSIE - Let it shine

Som jag tidigare nämnt så är jag inte så bra kompis med snabbtorkande överlack. Ja, jag VILL ju att lack och överlack ska torka fort, men jag orkar inte förstöra fler fina manikyrer (Essies good to go) och jag är för lat för att köpa thinner (1.jag vet, ska köpa när CSN börjar dyka upp igen i höst) (2. Seche Vite står och är tjock).

Detta fick därför följa med mig hem. Inte snabbtorkande alls, men tar inte allt för lång tid på sig att blir tjockt, ändå. Let it shine, superskinande överlack enligt egen utsaga. Personligen märker jag inte större skillnad jämfört med andra lack, när det gäller glans då. I övrigt har jag inte så många kommentarer ännu, ganska nytt här hemma.

Har ni testat Let it shine från Essie?

Ps. Jag har varit bortrest. Återkommer när det gäller det.... hahaha, åh gud, ni ska få höra om vår helg! Ds.



1 kommentar:

  1. Jag kör alltid på seche vite men likt du skriver blir den så seg efter bara halva flaskan, jag har dock alltid seche restore hemma som kostar 89 kr på tex åhlens och det gör mitt seche som nytt igen. Ska bli spännande att se vad du tycker om let it shine!

    SvaraRadera