måndag 3 juni 2013

Min favoritparfym

Dasiy från Marc Jacobs är min älskling. Jag älskar henne så högt att hon får stå på sänghyllan bara en halv meter i från mig när jag sover. Det var kärlek vid första ögonkastet och jag har inte tröttnat ännu.

Visst använder jag andra parfymer också, men återkommer alltid till Daisy. Har jag en dålig dag så är mitt val av parfym självklart. Vill jag peppa mig själv, pusha mig själv eller bara påminna mig om att jag är underbar - då blir det Daisy som får följa med mig under dagen. Antagligen den perfekta parfymen, i mitt tycke. Och fin är hon också!

Har ni också någon signaturdoft? Vilken?


2 kommentarer:

  1. Just nu så älskar jag Burberry The Beat! Den är helt underbar, men sen älskar jag också 4711 Nouveau Eau de Cologne.
    Det var en väldigt fin flaska på Daisy! :-)

    SvaraRadera
  2. Absolut Miss Dior Le Parfum från Dior, älskar!

    SvaraRadera