tisdag 12 mars 2013

Diorific Vernis 901 Diva

Ja, alltså. "Oj", kan man väl säga. Var inne i Kista centrum när jag fick för mig att fråga efter denna underbaring, som jag för övrigt har längtat efter sedan det kom ut. De skulle precis skicka tillbaka de få lack som fanns kvar, men jag fick tag i ett och slog till.

280 kronor är mycket för ETT lack, men samtidigt så gjorde jag en bra deal med mig själv. Ett paket cigg högst. Det gör att jag sparar uppåt 1000 kronor i månaden. Då måste jag inte må dåligt för nästan 300 pix för ett lack.... MEN VILKET LACK DÅ!

Detta är perfektion. Detaljerna runt korken är magnifika. Alltså, har knappt ord. Materalistisk lycka. 



1 kommentar:

  1. Wow, så dyrt lack har jag aldrig köpt, men det där är inte vilket lack som helst. Flaskan ser helt underbar ut och även innehållet. Ser fram emot att se detta. :-)

    SvaraRadera