lördag 9 mars 2013

Deborah Lippmann: Staccato

I vår släpper Deborah Lippmann en hel del mini-kollektioner. Denna heter Staccato och innehåller tre lack med svarta korn i.

Personligen så varierar jag ganska mycket när det gäller lack i denna stilen, ibland älskar jag dom, ibland fattar jag mig inte på grejen alls (lite som med Holo) så väntar med att uttala mig tills jag får se swatches i tusental. :)

Finns som vanligt hos bla eleven.se för ca 180 pix.

Polka Dots And Moonbeams, I’m Not Edible, Rockin’ Robi.


2 kommentarer:

  1. Tycker de ser läckra ut, men som du säger ibland så vet man inte hur man kommer reagera ibland. Ibland kan jag tycka att innehållet i en flaska ser underbart ut, sen när jag ser swatches på det så näääää, och ibland blir det tvärtom...:-)

    SvaraRadera
  2. Vill du tävla om grymma sminkprodukter och samtidigt hjälpa mig vinna en tävling? Skulle betyda såååå mycket om du stöttar mig
    http://adaras.se/2013/march/naglar-i-eurovision-song-contest-anda.html#comment

    SvaraRadera