söndag 2 juni 2013

NailArt-Sunday

Idag tog jag en liten paus från plugget och lekte med pärlor istället. Mycket roligare! Och passande - det är ju NailArt Sunday inne hos Lelack. Ibland får man till det utan att planera. :)

ELF - Passion Pink som grund. Ett riktigt fint rosa lack som drar (ganska mycket) åt champagne när jag är inne och (väldigt mycket) åt korall när jag är utomhus i ljus/sol. Hrm. Har inget minne av att det reagerat så innan men ja. Snyggt är det i alla fall. Passion Pink skrimrar lite åt det guldiga hållet, men tänkte gå emot "guld och silver ska man inte ta tillsammans idag" så la på OPI - Piroutte my whistle. Det är såååå fint med sitt matta och silvriga glitter. Älskart. Och pärlor på det. Köpta på ebay för ungefär ingenting. Nice!

Jag gillar resultat och ska bli kul att vara lite fin nu när tentaveckan sätter igång på riktigt. Vårat PM är inlämnat nu och efter opponeringen på tisdag så är det bara plugg inför politiktentan på fredag och ekonomiomtenta den 10:ende. Vet ni vad jag gör sen? Bara några timmar efter ekonomitentan blir det MALMÖ! WOHO! Det är jag värd.







3 kommentarer: