torsdag 19 december 2013

OPI: Neon Revolution

Fick en fin och tidig julklapp av Yoyo då jag åker till Malmö över jul. Som de nagellacksnördar både hon och jag är så var det inte konstigt att paketet var nagellacksrelaterat... :)

Jag fick ett paket med mini-OPI'sar. Samlingen heter Neon Revolution och består av neonfärger samt vitt baslack och topplack. Perfekt för mig som velat testa både vitt lack och topplack från märket. Varje flaska är på 3,75 ml och jag vet att samlingen finns på Sephora (stod på paketet hähä). Färgerna är neoner och kommer med en vit bas och topplack.


Från vänster: Vit bas, Don't say it - yellow it!, The time is Pow!, Pink outside the box, Blue it out of proportion, Topplack.

Jag är mest sugen på att testa blåa Blue it out of proportion men alla ser väldigt fina ut. Vad tycker ni?




1 kommentar: