fredag 4 oktober 2013

NOTD: China Glaze - You drive me coconuts

När resten av världen går mot höstiga och murriga toner så stannar jag kvar i sommarvärmen. I drömmarna, åtminstone. I somras hade jag inte möjlighet att köpa hem China Glazes otroliga sommarkollektion Summer Sunsational med sina sex jellies och sex krämlack. Häromdagen kom dom dock äntligen hem till "mamma" hahahha och jag kan äntligen njuta av lite neoner. Vilken tur att jag inte är helt redo att ge upp de ljusa nyanserna ännu!

You drive me coconuts är en av jelliesarna, men den hade väldigt bra formula. Jag har tre lager och inte någonstans ser man igenom. Kan tänka mig att ett lager till krävs om man har långa naglar dock. När det gäller färgen så är den hur svår som helst att fånga på bild, men den är neon right up there. Det skriker om naglarna och det är helt, helt underbart. Snart har jag haft det i två dygn och det har inte börjat chippa det minsta, däremot så är det lite slitet uppe på, det är dock på grund av att jag har levt vilt de senaste dagarna. Med andra ord: Det håller sjukt bra. Tänkte lägga på ett lager överlack till och hoppas att det håller över helgen (ska till Ulricehamn. Och Ullared!!!)

Trevlig fredag på er!


I skugga & i sol.



5 kommentarer:

  1. Wow vilken härlig och intensiv rosa. :-)

    SvaraRadera
  2. Underbar färg!

    Jag har givit dig en award! Finns info på min blogg. Jag har full förståelse för om man inte kan skicka den vidare, men det vore kul om du kunde :)

    SvaraRadera
  3. Åh vilken härlig rosa färg :) älskar jellysar, måste kolla in detta, tack!

    SvaraRadera