måndag 8 juli 2013

Blå Måndag: Dazzling Acqua

HEJ ALLA KOMPISAR! Idag är det Blå Måndag inne hos Linda, så kika in för att se massa fina lack hos massa fina människor.

Detta lacket fick jag av P häromdagen. Vi var på Coop och detta fångade oss båda. IsaDora har så himla många färger och finishar. 684 Dazzling Acqua. Nyansen är så jävla fin MEN skulle ha behövt underkläder under för att poppa lite. Detta är tre lager och jag tror att minst två till skulle ha behövts för att lacket skulle bli så fint som möjligt. Men vem har tid för det? ;)

Fint är det i alla fall. Tänk så fint det kan bli med underkläder.... åh! Här har ni ett mobilfoto!

4 kommentarer:

  1. Det är en väldigt snygg färg men jag har lite för när "vanliga" lack behöver underkläder! Jag är lite lat :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är också ganska lat, men kan nästan vara redo att göra det för detta :)

      Radera