torsdag 4 april 2013

Världens bästa Kar....Sambo!

Igår var jag på jakt efter fina Taboo, men fick ledsamt erkänna mig besegrad när jag fick höra att NK inte får in kollektionen förrän i slutet av månaden. Istället blev det överlack (inte lika roligt och inte från Chanel) som fick följa med hem för framtida roliga lackigheter.

Senare på kvällen kom fina P hem från jobbet med en liten present. Inte nog med att jag tjatat om att jag behövde ett nytt, vanligt, svart lack, han tyckte synd om mig som inte fått tag i min kärlek Taboo. Den mannen vet hur man gör mig lycklig - med OPI!

Svarta Lady in black från OPI är än så länge perfekt. Målade med det igår, det är lika bra som övriga OPI-lack jag provat, täckte med två tunna lager, torkade ganska fort. Synd att jag har sår på hela fingrarna OCH att jag lyckades slå sönder både en och två naglar igår. Så inga foton på det inte. (Ett helsvart lack kan tyckas vara tråkigt att fota, men icke. Svarta klor är det jag trivs som bäst i, älskart.)










2 kommentarer:

  1. Vad gullig han är! Sånt uppskattas verkligen. :-)
    Svart är superfint på naglarna. :-)

    SvaraRadera
  2. Vad snäll han är! Håller fingrarna för att jag också kommer träffa en kille som köper nagellack till mig någon dag :D

    SvaraRadera