onsdag 19 december 2012

Maybelline - Eye studio Lasting Drama Gel Eyeliner 24h

Har kirrat en ny eyeliner. Tidigare har jag kört med en enkel dipliner som man skruvar på när man är färdig - superenkel att använda, går att göra smala och tjocka streck och inte allt för dyr. Men när jag var i Liljeholmen igår så bestämde jag mig för att testa något nytt.

Denna gellinern (01 intense black) med pensel från Maybelline (alltså, sjukt att det stavas så) kostade runt hundringen och överraskade mig positivt när jag testade den igår. Penseln är enkel att använda, det går hur lätt som helst att göra båda smala och tjocka linjer och färgen täcker bra. Runt ögonen fick jag bort färgen, men har gnuggat hur mycket som helst på min hand där jag testade den igår och det går inte bort. Dom där 24 timmarna som dom lovar kanske för en gångs skull inte är en lögn... hahaha.

Finns att köpa på bland annat H&M och kostar som sagt ca 100 kr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar