tisdag 27 november 2012

Wishlist

Alltså. Så mycket fina saker. Överallt. När det blir kallt och mörkt vill jag bara ha fina saker som ljusar upp. Kapitalismen drar i mig. Men jaja.

1.Finaste jävla skorna som jag SKA ha (men kanske inte just nu, nej). Nike Air Force 1 Mid (GS). Konstigt nog kostar de bara 700 pix HÄR, P betalade över 1000 kronor för sina. Kanske beror på att de är ganska mycket större...

2.Detta halsbandet från Cocoo har jag planer på att köpa inför nyår. Har varit sugen på det sedan jag såg masa kändisar ha det (lättsåld när det gäller fina smycken). Senaste två åren har jag använt ganska små, diskreta halsband, men nu är det tvärtom. De ska vara stora, klumpiga och helt, helt underbara... 295 pix HÄR.

3. Caviar. Men detta är ju lite som en lockande drog för en nagellacksjunkie som Bam. Klart att jag måste testa... Nån gång. Kostar 199 kronor (ett lack och en flaska med de små kulorna) på eleven.se och finns i flera olika utföranden och nyanser.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar