tisdag 1 maj 2012

Glossybox - April

Nu har jag hämtat ut och tittat igenom årets fjärde Glossybox - April. Man får väldigt mycket för pengarna denna månaden (stora produkter, med andra ord), men en sak fattar jag inte. Jag har fyllt i min Beauty profile på hemsidan (kontrollerade och passade på att ändra lite andra grejer!) med att jag har färgat, brunt hår. Ändå får jag en produkt för blondiner. Dock så är det inte den produkten som beskrivs på kortet i boxen - utan det är en annan produkt för blondinder... Knasigt. Får bli en fin present till någon ljushårig själ i min bekantskapskrets. Vi får se.

Boxen innehöll denna månanden:
1. Björn Axén, Cool Silver - Leave-in spray för blont/grått hår.
2. Garner, BB Cream - Kräm som jämnar ut, återfuktar, korrigerar, ger lyster och ger SPF. Perfekt!
3. Oriflame, Mascara - Helsvart mascara. Ska bli kul att testa.
4. Nails INC, Nail Polish - En miniburk nagellack i en diskret, beige färg.
5. Natuvive - Shower gel - Duschgel med citrongräs.

Kul produkter, ska bli riktigt roligt att testa på grejerna...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar